cred că…

leapşă de la Olga

..sunt o fată cu sprânceana ridicată a neîncredere, uneori; de fapt, prea deschisă la culoare şi prea dornică de oameni.

..aş vrea să o îmbrăţişez în fiecare zi pe soră-mea

..păstrez exagerat de multe mărunţişuri, atât materiale cât şi în imaginaţie, tot felul de speranţe inutile şi cel mai rău – dorul unor oameni care mă ignoră

..mi-aş dori să exist sub forma unui sunet, unul scurt şi ascuţit ca atunci când ai orgasm

..nu îmi place că spun de-atâtea ori “nu-mi place!”

..mă tem de mine, cred

..aud

..îmi pare rău că cele mai frumoase poveşti care mi-au fost dăruite (iubiri, pseudo-iubiri, scrisori, iluzii optice şi obsesia mea pentru fete) s-au terminat brusc şi sunt ireversibile

..îmi place să spun da şi-mi place să fiu ironică (ori autoironică)

Nu sunt îndrăgostită şi nu sunt obişnuită să nu fiu, aşa că-mi pare că nici nu exist

..cânt poate doar în somn

..niciodată nu-mi ascult intuiţia (la timp) şi nu-mi cred primele impresii, iar apoi se dovedesc a fi adevărate

..rar, destul de rar mi se întâmplă să fiu orgolioasă

Plâng, evident că plâng, deşi acum învăţ să nu plâng atunci când nu e necesar, ah

..nu sunt cinică şi nici egoistă, după părerea mea..

..nu îmi place să scriu pe blog

..sunt confuză, absolut

..am nevoie de sunetul ăla scurt şi ascuţit

..ar trebui să tac tic tac tic tac tic tac..

..aş putea să tac tic tac tic tac tic tac tic..

mai departe, scrie-n carte

Leave a Reply

